sâmbătă, 24 septembrie 2011

Ca e party....

Cum zice titlul...ca e party...Si a fost un Last Friday Night adevarat...As putea sa scriu niste versuri din melodie care au fost destul de true in privinta party-ului de aseara...A fost tare..Ne-am jucat speriatea( este un joc in care sunt doua echipe- fete si baieti. baietii trebuie sa le rapeasca pe fete iar fetele trebuie sa ii sperie pe baieti) si eram noi vreo 3 fete si 3 baieti si mergeam noi printre blocuri pe la 9 seara si dintr-o data am pus The Grudge-Ringtone (sunetul specific The Grudge) . Toti s-au speriat. Ne-am jucat si 7 minute in Paradis ( varianta prescurtata cu doar 2 minute) si am nimerit eu si cu M si ne-am jucat piatra foarfeca hartie pana nu mai puteam amandoi. Apoi ne-am mai jucat inchisarea si ne-am sarutat....In general...A fost distractiv...Tare...Acuma in octombrie o sa mai fie niste petreceri...O sa mai revin pe blog zilele urmatore( sper) in toata nebunia testelor initiale...Pana atunci...Pa-Pa si multi pupicii!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu