luni, 27 iunie 2011

Amintiri din clasa a 6-a

Deabia s-a terminat scoala si mie mi-e dor de clasa a 6-a.  Inca de la sfarsitul verii trecute am stiut ca o sa fie ceva epic....Si a fost. In clasa a 6-a am invatat cum e sa sa te chinui ca sa ai media 10 si cum e sa iei o nota mai mica de 9. Am trait prima dragoste si prima dezamagire...Si apoi bucuria revederiii....Epic...toate sentimentele amestecate intr-o oala....Asta-i clasa a 6-a....a 6-a B! Cea mai tare...Sa le iau pe toate pe rand cu detaliile lor memorabile...

  • Clasa a 6-a a inceput dragut...nimic promitator...Apoi pe la sfarsitul primului semestru....s-a intamplat ceva....In ultima saptamana am incasat un 7 la romana......Probleme....Cum sa imi mai scot media 10....Am mai raspuns  o data din toata materia si apoi am zis fie binecuvantata olimpiada pe care mi-a mai dat un 10 si asa mi-a iesit media..Thnx God!!
  • A doua surpriza a anului a fost campionatul de fotbal feminin!!! Yeeeaahhhh!!! Am luat locul 2 doar pentru ca ne-au batut alea din clasa a 8-a. Anyway, a fost o reusita.
  • Apoi, in 30 mai.....A avut loc surpriza surpirzelor!!! OMFG!! My firsti kissss...A fost asa faiiiinnnn....Si chiar cu baiatul de care imi placcceee(M)....Apoi a urmat partea mai proasta care e la bulina urmatoare...
  • M( baiatul de care imi place nu un punct de pe o dreapta) s-a combinat cu o fata( ca  nu ii gay) :((( Si era asa de trist...Au facut-o chiar sub nasul meu!!!! Sad, sad, sad.....Cum credeam eu ca o sa imi incep vara....
  • Festivitatea...Ce moment frumos....S-a mai terminat un an.......Am luat premiul I!! Suntem cei mai tari baby..
  • suplimentar de vara: M s-a despartit de aia.....Aha....Dans de bucurie!! Put your hand up...
Ce momente minunate traite impreuna cu cei mai tari....I will miss that.....Dar avem o vara inainte si clasa a 7-a ne asteapta sa ca.....Let's rock that summer!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu